Schaduw-CRM in perspectief


SchaduwCRM in perspectief is de makkelijkst leesbare introductie in Customer Relationship Management (CRM). Aan de hand van vijf komische verhalen worden valkuilen en tips over CRM aan het licht gebracht die bij veel bedrijven in de schaduw blijven staan.
Daarnaast biedt het boek een vernieuwende marktbenadering in de vorm van perspectief. Door een boodschap in perspectief in te pakken, kun je ontvangers in je voordeel prikkelen om een boodschap te accepteren. Een boodschap die de ontvanger normaliter links had laten liggen.
Voordat de lezer aan de verhalen van CRM begint, wordt eerst zijn eigen perspectief bepaald aan de hand van een vragenlijst. De uitkomst van de vragenlijst bepaalt de route die de lezer in het boek doorloopt. Zo bepaalt de lezer zelf de volgorde waarin hij de informatie het best tot zich neemt. Alles tezamen vormt dit boek een uitnodiging om nog dieper in de wereld van CRM te duiken!

Nieuwsgierig geworden naar Schaduw-CRM in Perspectief? BESTEL HIER uw eigen exemplaar!

ISBN nr: 978-94-6089-990-4
Titel: Schaduw-CRM in perspectief
Auteur: Bart Redder